Tuesday 28 November 2017

Die Basiese Beginsels Van Die Forex Op Goud


die basiese beginsels van die forex op goud 2014/10/17, 10:42 nadeemenglish die basiese beginsels van die forex op goud Haai almal, Dit is hier Nadeem. Ek desperaat op soek na leiding oor forex op goud. Ek het dit oor die baie basiese beginsels soos ek weet niks van forex weet al het ek is besig met binêre opsies op goud vir die afgelope twee maande met meer en meer leer elke dag. Wat ek wil weet oor die forex is wat roep en wat sit, wanneer om te belê en hoe om te belê, en al daardie terme. Haai almal, Dit is hier Nadeem. Ek desperaat op soek na leiding oor forex op goud. Ek het dit oor die baie basiese beginsels soos ek weet niks van forex weet al het ek is besig met binêre opsies op goud vir die afgelope twee maande met meer en meer leer elke dag. Wat ek wil weet oor die forex is wat roep en wat sit, wanneer om te belê en hoe om te belê, en al daardie terme. Ek moet weet oor die baie basiese beginsels. Kan iemand my help in hierdie verband? Ek sal hoogs enige hulp hoegenaamd waardeer. Baie dankie. Hi Nadeem, Gold is regtig 'n CFD produk en het meer in gemeen met Goud-futures in die onderliggende termynkontrak mark. cmegroup / handel / meta. fications. html Gold beweeg $ 100 'n punt 100 Oz kontrak baie, so 'n 30pt (3000 pitte) skuif in goud is $ 3000. Goud kan beweeg gemiddeld 40-50pts per dag en dit is 'n groot skuif. Solank as wat jy het nie genoeg kapitaal goud is 'n goeie instrument om handel te dryf as 'n CFD of toekoms, is daar geen werklik verskil handel óf behalwe vereistes marge en kontrak grootte. Dit is al wat daar is om Gold. As 'n CFD kan jy 10 Oz selfs 1 Oz posisies te neem, maar Gold bied 'n beter ATR as die meeste munt pare wat net handel maksimum 100 pitte per dag so dit is $ 1000 per dag en $ 100 op mini baie. As jy begin met Gold neem aan jy het $ 5000 ten minste en jou natuurlike rigting is futures eerder as geldeenheid. Goud is baie meer wisselvallig as geldeenhede en soos silwer die weduwee maker, kan dit geheel verslaan en neem tot stilstand kom. In die meeste gevalle sal daar 'n mate van trane wees. So ek stel voor jy dit handel uitsluitlik as jy suksesvol skuif op na termynmark is, sal jy nie plek FX aantreklik vind nie. Daar is geen wan en oproepe, daardie terme gereserveer vir opsie kontakte. Call is eenvoudig om die bate van die put noem en sit is om die bate weg te stoot van jou. Binêre opsies is eenvoudig onsin niks soos behoorlike opsiekontrakte. Opsies is gewoonlik heinings maar daar is 'n paar goeie opsie handelaars wat geld uitsluitlik gemaak handel opsies, maar dit is baie moeilik. Sterkte! 2014/10/18, 12:21 Libertysilver [Quote = & quot; emeraldorc; 661825 & quot;] Hi Nadeem, Gold is regtig 'n CFD produk en het meer in gemeen met Goud-futures in die onderliggende termynkontrak mark. cmegroup / handel / meta. fications. html Gold beweeg $ 100 'n punt 100 Oz kontrak baie, so 'n 30pt (3000 pitte) skuif in Gold is $ 3000. Goud kan beweeg gemiddeld 40-50pts per dag en dit is 'n groot skuif. Solank as wat jy het nie genoeg kapitaal goud is 'n goeie instrument om handel te dryf as 'n CFD of toekoms, is daar geen werklik verskil handel óf behalwe vereistes marge en kontrak grootte. Dit is al wat daar is om Gold. As 'n CFD kan jy 10 Oz selfs 1 Oz posisies te neem, maar Gold bied 'n goud beweeg baie meer as 50-40 punte per dag Dit is die enigste twee wat ek handel dit beweeg gemiddeld 100 -200 pitte per dag, Theres nie dae waar goud het verskuif 1000 pitte, ten minste vir my makelaar 1 sent = 1 pit so $ 100 skuif soos julle sê sou word = 100 punte wat ek nog nooit gesien het goud beweeg $ 3000 per ons ten minste nie in my 3 jaar, kinda verward oor wat jy waar daar sayying?

No comments:

Post a Comment